SAVE THE DATE! ECHO 22: het jaarlijks event van de Event Confederation – 24/10

De Event Confederation kijkt vol vertrouwen naar de toekomst van onze sector, maar we weten natuurlijk ook dat we voor belangrijke uitdagingen staan.

Daarom nodigen we jullie op maandag 24 oktober 2022 uit voor een inspirerende dag met nationale en internationale sprekers die hun kijk geven op onze toekomst. Het is het perfecte moment om samen naar onze sector te kijken, te discussiëren en na te denken over innovatie, duurzaamheid en hoe om te gaan met ons menselijk kapitaal.

Dit event is toegankelijk voor iedereen, zolang je maar gepassioneerd bent door de event, live & entertainment industrie. Het maakt niet uit of je toeleverancier bent of organisator, uit het zuiden of het noorden van het land komt, bedrijfsleider, werknemer of freelancer bent of gewoon een event enthousiasteling (die hebben we nodig!).

Kom gewoon meedoen, laat je inspireren en zet de datum alvast in je agenda! We komen zo snel mogelijk terug met meer details.

• Datum: 24 oktober 2022 van 9u00 tot 18u30
  • Place to be: Vestar, Antwerpen