Le secteur de l'événementiel en 2021 : la situation reste critique

Webinar My Impact Tool – meten, verbeteren en rapporteren

Event Confederation zet in op kennis- en talentontwikkeling, ook rond het verduurzamen van evenementen. Daarom organiseren we deze gratis online webinar voor iedereen actief in onze sector. Met het digitale platform My Impact Tool kan je op een laagdrempelige manier de impact van je inspanningen meten, verbeteren en er over rapporteren.

Wat: gratis Engelstalige webinar, met een Q&A-ronde na afloop

Wanneer: woensdag 24 juli 2024 van 12u tot 13u

Waar: online, Teams-link wordt verstuurd op dinsdag 23 juli naar iedereen die zich inschreef via deze pagina

Voor wie: voor alle event professionals in België die de duurzaamheidsimpact van hun events willen meten en verbeteren

Door wie: georganiseerd door Tom Verrept (My Impact Tool) in samenwerking met Event Confederation en haar sectorfederaties

Als je denkt dat andere mensen binnen jouw organisatie in dit webinar geïnteresseerd zijn, aarzel dan niet om deze uitnodiging met hen te delen.