Le secteur de l'événementiel en 2021 : la situation reste critique

Field trip Sportpaleis – buurt- en vrijwilligerswerking

Event Confederation zet in op kennis- en talentontwikkeling rond human capital, duurzaamheid, veiligheid en innovatie. In het kader hiervan organiseren we tijdens de zomer van 2024 enkele relevante field trips voor onze eventsector, zoals ook deze field trip op vrijdag 13 september 2024 in het Sportpaleis van Beat.

Duurzaam ondernemen, dat is zorg dragen voor de omgeving en anderen. Om te kunnen blijven genieten van live entertainment dien je als organisatie ook in te zetten op waardencreatie met je buurt en vrijwilligers. Maar hoe ontwikkel én onderhoud je nu best deze duurzame relaties met deze doelgroepen? Schrijf je in voor deze field trip en ga in gesprek over dit interessant onderwerp met ervaringsdeskundigen ter zake en mede-grondleggers van onder meer de vzw Neuropia.

• 14u00: welkom door Event Confederation
  • 14u15: presentatie HR Director be.at
  • 15u00: rondleiding achter de schermen
  • 16u00: Q&A
  • 16u30: closing drinks

Ook benieuwd hoe je als event professional een duurzamere relatie kan uitbouwen met je buurt en hoe je een impactvol netwerk van vrijwilligers onderhoudt? Schrijf je dan snel in voor deze field trip. Ten laatste 3 september ontvang je een bevestiging per mail van je inschrijving met praktische informatie.

Inschrijven voor deze field trip

Let op: we hanteren een first-come-first-served-principe, aangezien we de field trip maar voor een 20-tal professionals aanbieden. Dit aanbod blijft geldig “zolang de voorraad strekt”.  Wees dus snel en schrijf je vandaag nog in. Deze field trip is gratis en voor iedereen die als organisator en/of toeleverancier actief is in onze Belgische eventsector, of je nu werkt in de profit, non-profit of publieke sector.