Nieuws

B-Tonic / People Sustainability: zet de mens (terug) in het hart van je evenementenorganisatie cover

B-Tonic / People Sustainability: zet de mens (terug) in het hart van je evenementenorganisatie

Duurzaamheid omvat meer dan alleen milieu en ecologie. Het omvat ook het sociale aspect: de S van ESG. De sociale pijler richt zich op de relaties tussen een bedrijf en zijn medewerkers, klanten, leveranciers en stakeholders. Het “People Sustainability” traject van B-Tonic biedt een op maat gemaakt jaaractieplan om een duurzaam welzijnsbeleid te implementeren waar zowel jouw evenementenorganisatie als je medewerkers baat bij hebben. Lees meer.
Lees verderB-Tonic / People Sustainability: zet de mens (terug) in het hart van je evenementenorganisatie
WE ZIEN U: Sensibiliseringscampagne tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag voor jongeren. cover

WE ZIEN U: Sensibiliseringscampagne tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag voor jongeren.

Een volledig gratis opleiding voor barpersoneel en een uitgebreid contentpakket - speciaal gemaakt voor de eventsector - met videomateriaal, posters, bierviltjes, stickers en andere visuals. Want het gebeurt vaker dan we denken, vlak onder onze ogen en ongeacht gender, leeftijd of seksuele voorkeur. Zwijgen houdt het taboe in stand en de problematiek in ere: hoog tijd dus om campagne te voeren. We doen een warme oproep aan onze leden om deze campagne actief te ondersteunen en te delen.
Lees verderWE ZIEN U: Sensibiliseringscampagne tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag voor jongeren.