Herbekijk Meet in Flanders Academy 8: “Toch niet weer COVID? Prognoses voor de organisatie van events en congressen in 2022”

In het kader van de Meet in Flanders Academy organiseerde Toerisme Vlaanderen in samenwerking met Event Confederation een online debat over de toekomst van evenementen en congressen met prognoses voor de congres- en eventsector op korte en middellange termijn.

Met onder andere de professoren Marc van Ranst, Bert Blocken en Niel Hens maar ook met pertinente vragen van Hugo Slimbrouck (Event Confederation) en Leen Laconte (Director Overleg Kunstenorganisaties).

Was je er niet bij? Je kan het online debat bekijken via Meet in Flanders Academy of op het Youtube kanaal van Toerisme Vlaanderen.