Afspraak op Echo23 op 7 februari

De afgelopen maanden was het geweldig om te zien hoe onze event sector een nieuwe impuls kreeg. Zozeer zelfs dat Event Confederation ervoor koos om Echo22 – de eerste editie van onze jaarlijkse conferentie – uit te stellen om jullie de kans te geven talrijker aanwezig te zijn.

Op 7 februari 2023, van 09:00 tot 18:00, worden alle event professionals in België die vooruit willen en de toekomst in eigen handen willen nemen, uitgenodigd om samen met ons deel te nemen aan Echo23, in de ultramoderne en duurzame locatie Vestar in Antwerpen.

Agenda

Het belooft een inspirerende dag te worden, met meer dan 30 ongelooflijke sprekers over drie thema's die van groot belang zijn voor onze industrie: duurzaamheid, innovatie en menselijk kapitaal.

Bijna alle eerder aangekondigde sprekers zullen aanwezig zijn, plus enkele nieuwe, waaronder David Clarinval (Vice-eersteminister en minister van Middenstand, Zelfstandigen en KMO's) en Philippe Close (burgemeester van Brussel).

Onze gasten zullen in hun moedertaal spreken en er zal een FR/NL vertaling beschikbaar zijn.

Klik hier voor de volledige agenda

Laten we samen de toekomst vormgeven

Als de verenigende kracht van onze sector in België, wil Event Confederation samen met u de toekomst vormgeven. Echo23 zal afgevaardigden uit alle hoeken van onze sector samenbrengen – leveranciers, organisatoren, agentschappen, werknemers en freelancers uit het noorden en zuiden van het land – om te netwerken, ideeën uit te wisselen en van elkaar te leren.

Mis deze afspraak niet en registreer hier