Amplo: betrouwbare HR-partner voor de creatieve sector

Amplo begon als het Sociaal Bureau voor kunstenaars (SBK) en groeide uit tot een toonaangevende en betrouwbare HR-partner voor de creatieve sector. Naast payroll en personeelsadministratie bieden we een scala van aanvullende services. We werken op maat van onze klanten, freelancers en de sector in zijn geheel. Amplo is een echte partner die je ondersteunt in je project door oplossingsgericht te zijn en begeleidend advies te geven. Nu steeds meer organisaties kiezen voor een mix van eigen personeel voor hun kernactiviteiten en de aanwerving van freelance medewerkers voor tijdelijke projecten, kan Amplo jou begeleiden in de oplossingen die het best passen bij jouw situatie.

Door jarenlange te werken met talloze klanten en freelancers in de evenementensector heeft Amplo een uitgebreide expertise ontwikkeld in deze sector. Amplo werkt dagelijks met een breed scala aan professionals in de evenementenbranche en geeft hen het best mogelijke advies over hun situatie en arbeidsvoorwaarden. Werk je in de evenementensector en begrijp je de geldende regels niet of is je verloning onduidelijk? Amplo kan jou begeleiden!

Kom meer te weten over onze activiteiten en volg Amplo op de socials!