B-Tonic / People Sustainability: zet de mens (terug) in het hart van je evenementenorganisatie

Het nieuwe begrip 'People Sustainability' richt zich op het bevorderen van het welzijn van medewerkers als een essentiële factor voor duurzaam ondernemen ook in de eventsector.

Duurzaamheid omvat meer dan alleen milieu en ecologie; het omvat ook het sociale aspect: de S van ESG. De sociale pijler richt zich op de relaties tussen een bedrijf en zijn medewerkers, klanten, leveranciers en stakeholders. Bij B-Tonic leggen we speciale nadruk op deze pijler en streven we ernaar om via onze langetermijntrajecten een positieve impact te hebben op de sociale aspecten van ESG ook binnen de eventsector.

Wil je een duurzaam welzijnsbeleid implementeren waar zowel jouw evenementenorganisatie als je medewerkers baat bij hebben? In ons People Sustainability traject werken we samen met jou aan een op maat gemaakt jaaractieplan dat is gekoppeld aan de duurzaamheidsdoelstellingen (SDG's) van de Verenigde Naties.

Ontdek hier alles over de impact van people sustainability.