Echo24: Save the date!

Wie erbij was op 7 februari in Vestar kan het getuigen. Echo23 was een schot in de roos. Een eerste editie onmiddellijk uitverkocht in de eerste plaats, maar vooral de zeer brede waaier van betrokkenen uit de sector die aanwezig was. Van klein tot groot, van noord tot zuid, ze waren allemaal vertegenwoordigd.

De post-survey was duidelijk: Juiste thema’s, boeiende debatten, sterke sprekers en vooral goed evenwicht tussen informatie en tijd om te netwerken.

Het succes van Echo23 geeft duidelijk aan dat we op dit platform verder kunnen. Echo24 komt er! Noteer alvast dinsdag 6 februari 2024 in jullie agenda.

Waarop leggen we dan de aandacht: we willen een nog diverser aanbod van sprekers en zeker ruimte voor inspiratie uit het buitenland. Mogelijk maken we ook ruimte voor commerciële presentaties. De thema’s bepalen we samen in de komende maanden, suggesties qua sprekers of interessante inzichten zijn zeker welkom.

Bekijk hier alvast de aftermovie van Echo23.