Op zoek naar tips & tricks over hoe je jezelf als aantrekkelijke werkgever in de markt zet?

De resultaten van ons eerste sectoronderzoek eerder dit jaar bevestigen dat we met heel wat uitdagingen te kampen hebben op de arbeidsmarkt. Meer dan 70% van onze event professionals gaf zelfs aan dat het vinden van goed personeel en de toenemende personeelskosten bepalend zijn voor de activiteiten in 2024. Het is dus belangrijk om (meer) aandacht te besteden aan hoe je je als werkgever aantrekkelijk(er) in de markt zet.

Schrijf je daarom zeker in voor onze driedelige gratis webinarreeks rond employer branding.

Omwille van het belang van dit thema splitsen we het op in drie delen, waarbij we focussen op drie belangrijke periodes om je als werkgever extra op de kaart te zetten. Je kan vanaf nu inschrijven voor één of meerdere van de webinars. Voorkennis is niet nodig, wel een flinke dosis motivatie en goesting.

DEEL 1: Hoe nieuw talent vinden, motiveren en rekruteren voor jouw organisatie? Schrijf je hier in voor het 1ste webinar rond acquisitie van nieuw talent op dinsdag 14 mei 2024 van 12u tot 13u.

DEEL 2: Hoe nieuw talent impactvol onboarden in jouw organisatie? Schrijf je hier in voor dit 2de webinar rond onboarding van nieuw talent op donderdag 12 september 2024 van 12u tot 13u.

DEEL 3: Hoe goed personeel blijven boeien en engageren in jouw organisatie? Schrijf je hier in voor het 3de webinar rond retentie van nieuw talent op donderdag 9 januari 2025 van 12u tot 13u.

De webinars worden in het Engels en online op drie verschillende donderdagen tijdens de middag georganiseerd. De Teams-linken worden telkens één dag voor de webinar gestuurd naar iedereen die zich inschreef via deze respectievelijke pagina’s.

Olivier Lefèvre, directeur Randstad Adivsory Services, zorgt voor relevante content voor deze webinarreeks rond employer branding voor alle organisaties in onze eventsector die zich als aantrekkelijke werkgever in de markt wensen te zetten en op zoek zijn naar concrete tips & tricks en do’s & don’ts in het zoeken, impactvol onboarden en blijven boeien van nieuw talent en goed personeel.

Als je denkt dat andere mensen binnen jouw organisatie hierin geïnteresseerd zijn, aarzel dan niet om deze uitnodiging met hen te delen.

Als Event Confederation zetten we in op kennis- en talentontwikkeling. We voorzien kennis en data voor en over de eventsector. Dit doen we ook door het aanbieden en in de kijker zetten van relevante webinars en opleidingen. Benieuwd naar ons aanbod? Surf zeker eens naar onze kennisdatabank op onze website via https://event-confederation.be/academy