Webinar ‘Zoektocht naar medewerkers’ – Dinsdag 26 april 2022 – 17u00

De gevolgen van de Covidpandemie laten zich nog steeds voelen in de eventsector. Veel aanvragen, veel nieuwe projecten, maar vaak te weinig medewerkers ter beschikking om deze aan te pakken.

Daar willen we jullie maximaal bij ondersteunen.

Daarom hebben de Event Confederatie en haar federaties een social media campagne uitgewerkt om de troeven van onze sector als werkgever extra in de verf te zetten. Die campagne start aanstaande maandag 25 april, en zal gedurende 2 weken dagelijks op verschillende social media kanalen verschijnen.

Daarnaast werden extra opleidingen uitgewerkt en spraken we onze partners aan hoe zij jullie kunnen ondersteunen. Om dit allemaal in detail toe te lichten, plannen we een webinar komende dinsdag 26 april om 17u.

Wat mag je verwachten?

• Meer uitleg over de social media campagne en hoe wat jij ermee kan doen
  • Syntra opleiding – fast track Junior Event Technieker
  • VDAB – Forem – Actiris
  • Randstad
  • Dibbs – digitale toepassing voor jobstarters & jobstudenten

Het webinar duurt ongeveer 1 uur. Taal: NL & FR. Deelname is gratis.

Registreren voor dit webinar kan via deze link: https://forms.gle/EUf4vLpBktYGWbBt6. De link om het webinar te volgen krijg je voor aanvang bezorgd per mail.

Tot slot nog een warme oproep om jullie jobs aan te vullen op de jobpagina’s van ACC, Febelux en BESA! Aangezien de geplande campagne naar die pagina zal verwijzen kan dat jullie vacatures alleen maar extra zichtbaarheid geven. Vergeet ons ook via social media niet te taggen in jullie berichten, dan kunnen we jullie vacatures ook actief delen.

Bij vragen of suggesties, aarzel niet ons te contacteren.

Image by Wynn Pointaux from Pixabay