Save the date: Meet In Flanders Academy #10 02/12

De 10e editie van de Meet in Flanders Academy (MiFA) vindt plaats op vrijdag 2 december in het Flanders Meeting and Convention Center Antwerp (FMCCA). Het evenement wil niet alleen de professionals uit de Vlaamse congres- en eventsector verbinden en inspireren, maar ook een uniek platform bieden om te netwerken en kennis te delen.

Wat kan je verwachten?

Deze jubileumeditie staat helemaal in het teken van impactvolle congressen en events. Want congressen en events zijn niet zomaar losstaande gebeurtenissen, het zijn ook hefbomen waarmee je impact kan creëren.

Maar wat verstaan we precies onder impact en waarom is het zinvol om als congres- en eventprofessional daarmee bezig te zijn? Hoe kan je positieve impact verhogen en negatieve impact verlagen? Op welke manier kun je impact meten? Deze en vele andere vragen proberen we samen te beantwoorden met sprekers zoals onze eigen Stijn Snaet (Event Confederation). Het volledige programma vind je op https://toerismevlaanderen.be/nl/events/meet-flanders-academy-10.

Praktische info

• Wanneer: vrijdag 2 december 2022, van 9u00 tot 15u30. Co-working of jogging in de zoo vanaf 8u00 voor de vroege vogels.
  • Waar: Flanders Meeting and Convention Center Antwerp (FMCCA), Koningin Astridplein 20, 2018 Antwerpen. De locatie ligt vlak naast Antwerpen-Centraal en is zeer gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
  • Deelname is gratis. Inschrijven kan tot en met vrijdag 25 november.
  • Voor wie? Organisatoren van congressen en events, ondernemers en andere professionals binnen de congres- en eventsector.

Inschrijven kan nog tot 25 november via deze link.

Ken je vrienden of collega’s die ook graag geïnspireerd worden door en over de eventsector? Breng hen dan zeker op de hoogte van dit event!