De Alliantie van Belgische Eventfederaties wint Speciale Prijs op Lobby Awards 2020

De Lobby Awards worden al sinds 2010 elk jaar uitgereikt aan die persoonlijkheden die volgens Franstalig België de belangrijkste personen zijn van het jaar en dat in verschillende categorieën.

Vinciane Morel, de Franstalige woordvoerder van de Alliantie van Belgische Eventfederaties (nu Event Confederation) viel in de prijzen tijdens de 2020 editie van de Lobby Awards. Zij mocht een van de Speciale Prijzen ‘Lobby van het Jaar’ mee naar huis nemen. Blijkbaar doen we het met de Event Confederation dus niet slecht qua lobbying, zeker niet als je bedenkt dat de Alliantie van Belgische Eventfederaties een voluntaristisch verbond is van verschillende eventfederaties dat werd opgericht naar aanleiding van de Covid-19 pandemie en dus nog niet zo lang bestaat.

Vinciane Morel liep een smetteloos parcours als Franstalige woordvoerder van de Alliantie (naast de Nederlandstalige collega’s Bruno Schaubroeck en Stijn Snaet), met o.a. de uitrol van het Covid Event Risk Model en een zetel in de Celeval 2.0 Adviesraad, en uiteindelijk het voorzitterschap van de nieuwe Event Confederation.

De awards zijn een initiatief van LOBBY, het Franstalige magazine van de hoogste kringen van de macht in Brussel. De award ‘Leader van het Jaar’ ging in dit speciale jaar naar Delphine van Saksen-Coburg.

Lees hier het persbericht van LOBBY naar aanleiding van de prijsuitreiking van de Lobby Awards 2020 (in het Frans) met het volledige palmares: http://www.highlevelcom.be/fr/wp-content/uploads/2018/03/AWARDS-2020-COMMUNIQU%C3%89.pdf